6 Haziran 2013 Perşembe

Relax and Sleep


Geceleri uyku problemi çekiyorum, geceleri uyuyamıyorum, şehrin gürültüsünden bıktım, rahat ve sakin bir ortam arıyorum, uyurken rahat bir uyku çekmek istiyorum, uykuya çok zor dalıyorum, uyurken kuş sesleri duymak istiyorum, uyurken kamp ateşinin çıtırtılarını ya da denizin dalgalarını duymak istiyorum diyorsanız. Bu güzide program öyle çok güzel karşılayacakki isteklerinizi. Geri sayım aracıyla birlikte gelen programımız kaç saat sonra uyuyacağınızı tahminen girdiğinizde otomatikmen kapanarak şarjınızı da koruyor. İstediğiniz sesleri seçiyorsunuz, hangisi daha çok sesli hangisi daha az sesli olsun istiyorsanız ses seviyelerini de ayarlayıp android telefonunuzu mükemmel bir deniz kenarı ya da orman havası ya da dağ başına ya da evinizde ufaktan akustik konser veren tek kişilik bir dev kadro haline getirebilirsiniz. Merak ettiniz değil mi? Buyrun






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder