6 Haziran 2013 Perşembe

Flipster for Facebook


Kullandıysanız bilirsiniz resmi facebook uygulaması son güncellemelerle birlikte artık çekilmez bir hal aldı! Hantallığı yanında telefonu da hantallaştırması ve bir işlem yapabilmek için onca vakit beklemek iyice canımı sıkmaya başlamıştı ve 2-3 hafta önce kaldırmıştım. Hiçbir güç (düzgün bir güncelleme çıkana kadar) bana tekrar kurduramaz! ve daha sonra alternatif facebook için uygulamalar programlar aramaya başladım. Çok program denedim fakat hepsinde bir eksik vardı veya tasarımı hoş değildi. Ama derler ya atasözü ummadığın taş baş yarar diye, aramalarda çok sonralarda çıkan bu Flipster for Facebook yani Facebook için Flipster uygulamalası benim çok hoşuma gitti. Amacına uygun olarak tasarlanmış ve tasarımı da aynı şekilde amacından öte değil. Slider şeklinde açılan yan menü bildirimler ayarlar mesajlar anasayfa ve timeline tarzında profil sayfası gayet hoş. Çok hızlı açılması ve hiç bir şekilde telefonu kasmaması da çok iyi. Reklam vs. hiçbirşekilde sıkıntısı olmadan kullanıyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder