2 Ekim 2014 Perşembe

Vınn Almayı Düşünenlere...


 
Taşındığımızdan dolayı internetim henüz bağlanmadı.Geçici olarak bir yerden 5 GB Kotalı Taraftar Vınn buldum.Vınn kullanmaktan hiç memnun kalmadım.
Örneğin :
*Kota çok hızlı doluyor sanırım bunun sebebi kotanın Download + Upload 'dan oluşması
*İnternetten yeteri kadar hız kullanabildiğimi sanmıyorum.Santralle arasındaki mesafe buna neden olabiliyor.
*İnternette okuduğum şikayetlerden biri de çekmeme durumu...Ben henüz bu sorunla karşılaşmadım ancak bir çok kişi bu durumdan şikayetçi...
*Henüz fatura gelmediğinden bu konuda kendim yorum yapamıcam ancak internette okuduğum kadarıyla kota dolduğu zaman aşım ücretleri oldukça fazla geliyor ve bu da faturaların kabarık gelmesine yol açıyor.Sanırım şöyle bir seçenek var : Kota dolduğu zaman bağlantıyı kes.
Bu seçenek belki buna çözüm olabilir.
 

Sonuç olarak eğer VINN almayı düşünüyorsanız iki kere düşünün.Gerekli araştırmaları yaptıktan sonra alın.Çünkü taahhütü oluyor ve bunlar 12 ay,24 ay gibi süreler oluyor.Bu süreler bitmeden iptal etmeye kalktığınızda ücret ödemek zorunda kalıyorsunuz.
 
Umarım bu yazı sizlere katkı sağlamıştır.

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder