11 Eylül 2014 Perşembe

Goodgame Big Farm Hilesi Nasıl Yapılır? 2014 yeni hile

Arama çubuğuna Goodgame Big Farm Hilesi Nasıl Yapılır? yazdınız ve buraya geldiniz. Hoşgeldiniz…
Bugünlerde  Goodgame Big Farm: Yeni Online Çiftlik Oyununun hilesini bana bulur musunuz diyen takipçilerim var. Sırf bu oyunun hilesini bulmak için sayısız anket doldurduklarını ve mobil operatörlere 100’lerce lira kaptırdıklarını bana bildirdiler.
Bunun üzerine internette bir araştırma yaptım geçen gece. Google ı aradım taradım gerçekten de durum  ziyaretçilerimizin dediği gibi tüm indirme sitelerinde dosyayı indir dediğinde anket e yöneliyor ve anket sonunda cep telefonu numaranızı istiyor ve devamında onay kodunu yazan yere girmeniz isteniyor. Sakın kabul etmeyin paranızdan olursunuz.
Torrent dosyası olarak indirmeyi denedim. Dosyayı indirdim bu seferde dosya şifreli. Oraya bir adet read me dosyası koymuşlar onda da şifreyi öğrenmek istiyorsanız şu adrese gidin yazıyor. Adrese gidiyorsun tekrar anket tuzağı ziyaretçileri beklemekte.
En sonunda pes ettim.
Değerli ziyaretçim umarım yazdıklarımı okuyorsundur, ben bile pes ettiğime göre bence uğraşma ve sakın cep numaranı verme, verdin diyelim SAKIN ONAYLAMA
Benden söylemesi ağlarına düşme bu üçkağıtçıların. 2 yıl önce ben ağlarına düştüm. 10 dk sonra üyeliğimi iptal ettirmeme rağmen 2 faturamda toplam 35 TL fazla ödedim bu yamyamlara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder