9 Mart 2014 Pazar

Bütün Çin-Kore-Çakma Android Cep Telefonların iMEi Numaralarını Değiştirme (Resimli Anlatım)



Bütün Çin/Kore/Çakma Android Cep Telefonların iMEi Numaralarını Değiştirme (Resimli Anlatım)
Bundan yaklaşık 1.5 ay önce Çin/Kore/Çakma malı Android cep telefonu almıştım. [MTK6573] imei numarasının nasıl değiştiğini bulmak için birçok araştırma yaptım lakin anlatılan yollar ya oldukça karışık ya da benim telefonum için çalışmıyordu. En son biraz önce 1 Rus sitesinden 1 program buldum ve imei dönüştürmek sadece 2 dakika sürdü.



DOSYALAR





mtkdroidtools.rar [4,33 Mb]




Programın Kullanımı:




1. ve 2. sim kartı veya hangi simin imei numarasını değiştireceksek o kartı alakalı sim yuvasına takıyoruz ve cep telefonunu açıyoruz.daha sonra USB kablosuyla telefonu Bilgisayarımıza bağlıyoruz. Bağladıktan sonra USB hata ayıklama modunu aktif etmemiz gereklidir (Ayarlar - Uygulamalar - Geliştirme - USB hata ayıklaması işaretlenmiş olacak)

Üst Kısımdaki aşamaları hallettikten sonra sistemi açıyoruz ve de resimde görünen butona tıklıyoruz:

konunun devamı için lütfen linke tıklayınızhttp://www.cepkutusu.com/1446-butun-cin-kore-cakma-android-cep-telefonlarin-imei-numaralarini-degistirme-resimli-anlatim.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder