7 Şubat 2014 Cuma

Ask.fm Hediye Hilesi V2 [ Güncel 2014 %100 ]


Ask.fm güncel Hediye Hilesi , Ask.fm Soru Sordurma Hilesi ,Merhaba arkadaşlar size bu yazımda ise ask.fm için yeni yaptığım hileyi sizlere tanıtacağım bu kesinlikle güvenlidir ve ayrıca kullandığınız zaman ise 78 tane hediye geliyor size diğer ask.fm uygulamalarını'da aşağıda linklerini vereceğim.


Biliyorum Çok Uzattım Şimdi anlatmaya başlıyorum.
NOT: Bu Uygulama Google Chrome içindir.
Haydi Başlayalım:

1.Chrome açıyoruz.
2. Ask.fm'e giriyoruz ve hesabı açıyoruz.
3.Profilinize girin.
4.F12'ye basın.Bir panel açılcak
5.O panelde CONSOLE'ye giriyoruz
6.Ve ben aşağıya bir kod ekledim onu oraya yapıştırıyoruz.
7.Son Olarakta ENTER’e basıyoruz ve hayırlı olsun 78 tane hediyeniz oldu.
Kod:


Yapamayan arkadaşlar androidapk2014.blogspot.com admini yardımcı olacaktır yorum kısmına yorum bildirmeniz yeterlidir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder