2 Mayıs 2013 Perşembe

Fort Conquer 1.1.0 MOD APK - PARA HİLELİ


Uzun zamandır aldığım istekleri üzerine Fort Conquer oyunun son versiyonu olan 1.1.0 sürümünü site takipçilerim için modladım keyfini tam anlamı ile çıkarmaları için. Zaman buldukça oyun modlamaya çalışıyorum işi çözdüm sayılır yaza doğruda Bahçeşehir Üniversitesi tarafından verilen bursa davet edildim android konusunda kendimi geliştirmeyi hedefliyorum umarım iyi bir şeyler yapabilirim. Oyunumuza gelecek olursak 1.0.0 sürümüne ek olarak ARENA kısmı eklenmiştir. DroidHen firmasının yapımcılığını üstlendiği bir çok kişinin oynadığına emin olduğum kale defans oyunudur grafikleri her ne kadar 2D olsa da bu tip oyunlar insanları kendine rahatlıkla bağlayabiliyor. Savaşın kahramanları yaratıklar oluyor fakat siz bu yaratıkları birleştirerek daha güçlü yaratıklar yapabiliyorsunuz tercihim sınırsız altın ve elmasınız olduğundan ejderhaları birleştirmeniz. Ses efektleri olarak iyi seviyede sayılır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 28.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapabilirsiniz.
Para hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda altın ve elmasa bakmanız yeterlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder