12 Mart 2013 Salı

Smart Tools 1.5.5 Full


Store'da dolaşırken bu faydalı Uygulamayı gördüm ve kendi kendime ''Ben bunu nasıl blogda paylaşmam?" dedim. Ve bu yayını yapmak için kolları sıvadım :)

Smart Tools bayağı bir tarihi olan Store'da hakettiği saygıyı almış olan ve en iyi 10 ücretli uygulama içine girmiş bir uygulamadır. En çok satanlardandır (500b-1m). 2.15$ ' dır. Uygulamanın ününü anlattıktan sonra sıra tanıtmaya geldi :) Uygulamamız gerçektende faydalı diyebileceğimiz cinsten bir uygulamadır. Bu uygulama sayesinde mesafe, ses, uzunluk, eğim, sıcaklık v.b. şeyleri ölçebiliriz. Ayrıca Metal Detector, pusula ve El feneri'de bayağı işimize yarayacaktır. İlk başta hadi canım bir uygulama nasıl sıcaklık ölçecek, burdan orası kaç cm diye ölçecek diye sordum ve inanmadım. Yükledikten sonra hayran kaldım ve her konuda bana yardımcı oldu.


Smart Tools 5 uygulama paketi içerir :

1. Set : Uzunluk, açı, eğim, seviye, vida dişi - Smart Ruler Pro (Smart Cetvel Pro)
2. Set:: Mesafe, yükseklik, genişlik, alan - Smart Measure Pro (Smart Ölçer Pro)
3. Set : Pusula, Metal Dedektörü, GPS - Smart Compass Pro (Smart Pusula Pro)
4. Set : Desibel ölçer, vibrometre - Smart Sound Meter Pro ( Smart Ses ölçer Pro)
5. Set : El feneri, büyüteç - Smart Light Pro ( Smart Işık Pro)

Ekran Görüntüleri





Video


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder