1 Şubat 2013 Cuma

4 RESİDENT EVİL








Bir dönemin en popüler oyunu olmayı başaran halada kalitesinden ödün vermeden sevenleri ile buluşmayı sabırsızlıkla bekleyen yeniliklerini bize sunmaya devam ediyor. Daha öncede siteme ekledim fakat hem linklerin kırık olması hemde oyunun Play Store eklemesi ile değişiklikler olmuştur yeniden sizlere sunmak istedim. Oyun gerçekten mükemmel fakat oyunun dili Japonca olduğu için ayarlarda ve oyuna başlamada bazı sorunlar yaşayabiliyoruz sizlere en kolay yoldan oyuna girmeyi konunun altına anlatacağım merak etmeyin. Oyunumuzda 2 farklı mod bulunmakta hikaye ve mini mod olan Mercenary. Oyunumuzu neredeyse her türlü oyun konsolunda bilgisayarda oynadım ve bitirdim sürükleyicilik bakımından mükemmel. Daha fazla sizi sıkmadan zombilerle baş başa bırakıyorum sakın tırsmayın. Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 2.79$'dır. Herkesin bildiği gibi CAPCOM firmasına aittir.





































APK DOSYASI









SD KART DOSYASI

                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder